stycznia 09, 2019

HAKURO Seria K - nowe pędzle od Hakuro

Pędzle Hakuro są jednymi z bardziej popularnych pędzli do makijażu w Polsce. Czarno-srebrne klasyczne pędzle o dobrej jakości i w przystępnej cenie - nawet profesjonalna makijażystka nimi nie pogardzi, a co dopiero zwykła śmiertelniczka jak ja. W każdym razie serią H. A seria K? Od początku roku - czyli nieco ponad tydzień - próbuję się do nich przekonać. 


Kupiłam za Ciebie, sprawdźmy jak wyszło. 


Cena i dostępność

Pędzle z serii K pojawiły się w sprzedaży pod koniec 2018 roku. Na razie dostępne są jedynie na oficjalnej stronie Hakuro, ale niedługo pewnie się to zmieni. 

Zdecydowałam się na zestaw K1 - zestaw podstawowy do makijażu twarzy i oczu. W sumie 7 pędzli. Cena zestawu: 218,00 zł. 

Pędzle można zamówić osobno - zapłacisz od 26,00 zł do 44,00 zł za pędzel. W zestawie jest nieco taniej - zaoszczędzisz w sumie 11,50 zł. 
Zestaw zamówiłam w opakowaniu prezentowym ze złotą wstążką. Mam słabość do ładnych pudełek, zawsze można w nich coś schować i się przydadzą, prawda? Cena: 5,00 zł. 

Przy zamówieniach powyżej 150 zł wysyłka pocztą jest darmowa, za przesyłkę kurierską dopłacamy 5,00 zł. Wybrałam opcję drugą i tu bardzo przyjemne zaskoczenie - pędzle zamówione w czwartek dotarły już w sylwestrowy poniedziałek. 

Opakowanie i odpakowanie



Opakowanie prezentowe wygląda estetyczne i elegancko - biel, złoto, czarne logo. Niestety jest zrobione z dość cienkiej tektury, przez co łatwo się gniecie i odkształca. Późniejsze wykorzystanie go do przechowywania drobiazgów może być ciężkie. Szkoda, bo ładne.


Pędzle zawinięte były w czarną bibułkę z firmową naklejką. Dodatkowo w pudełku znajdowała się krótka instrukcja jak dbać o pędzle.


Zniecierpliwiona rozerwałam bibułkę i… przeżyłam pierwsze rozczarowanie w 2019 roku. 


Miały być miętowe

Czym różni się nowa seria K od serii H? Główną różnicę widać na pierwszy rzut oka - kolorem. Uwielbiam pastele więc nowe pędzle w kolorze mięty na stronie producenta całkowicie mnie zauroczyły. Gdzie się podziały moje wymarzone pędzle?

https://shop.hakuro.eu/pol_pl_Zestaw-XL2-do-makijazu-twarzy-i-oczu-102_1.jpg
Rozumiem, że zdjęcia są retuszowane. Z filtrem, odpowiednim kontrastem, rozświetleniem itd. wyglądają po prostu lepiej. Im atrakcyjniej fotografowany produkt wygląda, tym chętniej go kupisz - proste. Ma być pięknie.

Wiadomo też, że kolory na zdjęciach mogą wyglądać nieco inaczej na ekranach różnych urządzeń. I nieco inaczej niż w rzeczywistości. 

Porównanie koloru - pędzle położone na ekranie tabletu
Jeśli mnie oczy nie mylą...

pędzle są turkusowe. 

Rozmowy o kolorach nie należą generalnie do łatwych. Postanowiłam więc przybliżyć problem posiłkując się paletą RAL. 

Kolor pędzli w rzeczywistości określiłabym jako RAL 6027 - turkusowy jasny. Kolor jest nasycony, nie jest to pastelowa mięta. 


Kolor na stronie jest dużo jaśniejszy niż w rzeczywistości. 

Czy jest to wielka różnica? Podejrzewam dla niektórych może być ledwie dostrzegalna. Ja niestety ją widzę.


Pędzle

Skupmy się na samych pędzlach. 

W skład zestawu K1 wchodzi 7 pędzli - 3 pędzle do twarzy i 4 do makijażu oczu. Pędzle Hakuro są produkowane ręcznie w Polsce. Trzonki pędzli wykonane są z lakierowanego drewna, włosie w pędzlach jest naturalne bądź syntetyczne. 

Pędzle do twarzy: 

Od lewej: K101, K109, K105
HAKURO K101 - włosie syntetyczne - pędzel do nakładania pudru i bronzera - dla mnie zdecydowanie najlepiej sprawdzi się do bronzera. Na puder jest jak dla mnie za mały, trzeba się namachać żeby pokryć pudrem całą twarz.

HAKURO K109 - włosie syntetyczne - uniwersalny pędzel do różu, bronzera, pudru - nakładałam nim róż, aplikacja bezproblemowa

HAKURO K105 - włosie syntetyczne - pędzel do nakładania podkładów i konturowania na mokro - jako zwolenniczka gąbek do podkładu użyłam pędzla K105 do nakładania rozświetlacza - działa

Pędzle do oczu: 
Od lewej: K507, K265, K250, K220 
HAKURO K507 - włosie syntetyczne - płaski, zbity pędzel do nakładania kremowych kosmetyków

HAKURO K265 - włosie naturalne, kozie - uniwersalny pędzel do oczu

HAKURO K250 - włosie naturalne, kozie - pędzel kulka do nakładania cieni w załamaniu powieki - miękki i przyjemny, dość duży 

HAKURO K220 - włosie naturalne, kozie - pędzel ołówkowy do precyzyjnego nakładania cieni, również wzdłuż dolnej powieki - nie jest to mój faworyt do nakładania cieni na dolnej powiece (zdecydowanie lepiej sprawdzają się tu dla mnie krótsze pędzle ‚smudger’), ale jest dobry do rozjaśniania wewnętrznego kącika oka jasnym cieniem

Pędzli używam od ponad tygodnia. Są miękkie, milsze w dotyku od pędzli z AliExpress, które opisywałam w poprzednim poście. Włosie nie wypada z pędzli, mimo umiarkowanie dobrego traktowania pędzli (czyt: wrzucenie do kosmetyczki) nie zauważyłam odkształceń.
Trzymając pędzle czuć, że są porządnie wykonane.

Zestaw nie jest duży - w końcu to zestaw podstawowy. Do codziennego makijażu powinien spokojnie wystarczyć a i na większe okazje na pewno dałoby się coś wyczarować przy odrobinie chęci. 

Idealnie sprawdzi się na wyjazdy. 

Podsumowanie

Rozczarowanie kolorem nowych pędzli mnie do nich zraziło. 

Ale czy pędzle Hakuro z serii K są złe? Absolutnie nie. Wykonywanie nimi makijażu to przyjemność, delikatnie "miziają" twarz. Pędzle są porządne, nie są drogie i na pewno przetrwają więcej niż jeden sezon. Jedne z najlepszych z półki średniej. 

Jeżeli lubisz kolor turkusowy - nie będziesz żałować. W przeciwnym wypadku wybierz po prostu czarne i uniknij rozczarowania.

Ja, mimo że inaczej je sobie wyobrażałam, na pewno będę ich używać. Mówi się, że kiedy życie daje nam cytrynę powinniśmy sobie zrobić lemoniadę.

Ja kupiłam turkusowe pędzle i… znalazłam kosmetyczkę pod kolor. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 Kupuję za Ciebie