marca 26, 2019

GOLDENBOX NO.9 - zawartość przetestowana

Przez dłuższy czas nie mogłam się zebrać do zrecenzowania zawartości pudełka-niespodzianki Goldenbox no. 9. Poprzednią edycją byłam zachwycona i nie mogłam się doczekać przetestowania wszystkich kosmetyków. Najnowsze pudełko-niespodzianka wydało mi się mało ciekawe i dużo gorsze w porównaniu z poprzednikiem. 

W ciągu ostatnich tygodni udało mi się jednak przetestować wszystkie kosmetyki z pudełka i… zmienić zdanie. Pudełko jest jednak w porządku. 😀

Dla odmiany najmniej lubiane produkty na początku, skończymy na perełce. 
  1. Ombretto Matte - NABLA - produkt pełnowymiarowy
Cena: 35,00 PLN / 2,5 g 

Odcienie cieni wysyłane są losowo. Ja trafiłam na grafitowo-granatowy Blue Velvet. Do jakości samego cienia nie można się przyczepić (cienie Nabla generalnie należą do lepszych na rynku), jednak posiadanie pojedynczego cienia w ciemnym kolorze jest dla mnie bezsensowne. Pełnego makijażu oka nim nie wykonamy, a kolekcjonowanie pojedynczych cieni wydaje się mało praktyczne. Wolę palety. 

2) Serum pod oczy Beauty Eye - MAUNA LOA -  produkt pełnowymiarowy
Cena: 52,03 PLN / 15 ml

100% Naturalne serum pod oczy - ma nawilżać, redukować zmarszczki, cienie i opuchliznę. Ten kosmetyk najbardziej mnie zainteresował - był to jedyny produkt z pudełka ujawniony na Facebooku BeGlossy jeszcze przed wysyłką Goldenboxów. Mimo dobrego składu serum jest średniakiem - bez szału, ale do zużycia (i zapomnienia). 


3) Total Results The Re-Bond - MATRIX - 3* miniatura 50 ml
Cena: szampon 32,00 PLN / 300 ml, kuracja 45,00 PLN / 200 ml, odżywka regenerująca 32,00 PLN / 300 ml

Seria Total Results The Re-Bond składa się z trzech elementów: szamponu (1), kuracji przed odżywką (2) i odżywki (3). Ciekawym produktem jest kuracja przed odżywką - powinno się ją nakładać na włosy raz w tygodniu po użyciu szamponu. Po 10 minutach, nie spłukując kuracji, dokładamy odżywkę. Włosy po takim zabiegu są jedwabiście miękkie i odżywione. Bardzo fajny kosmetyk, miniaturki wystarczą na mniej więcej 3 użycia. Zakup pełnowymiarowych opakowań - do przemyślenia.


4) Super Lips Long-Lasting Lip Lacquer - HAILEY BALDWIN + MODELCO - produkt pełnowymiarowy
Cena: 129,00 PLN / 3 ml


Znowu kosmetyk MODELCO w Goldenbox - i bardzo fajnie! Dopóki do pudełka nie wrzucają ich cieni do powiek jest ok (cienie tej firmie nie wychodzą - NAJPIĘKNIEJSZA PORAŻKA - PALETA CIENI KARL LAGERFELD + MODEL_CO). Tym razem błyszczyk w stonowanym kolorze Billow - bardzo błyszczący i mocno napigmentowany. Do codziennego makijażu wystarczy jego odrobina. Trwałość nie powala, ale tak to już jest z błyszczykami. Cena 129 PLN wydaje się jednak wzięta z kosmosu - w Stanach cena tego błyszczyka to 6 USD. Papier przyjmie wszystko, YouTube w tym przypadku wydaje się bardziej wiarygodny. Tak czy inaczej - błyszczyk jest dobry. 


5) Woda termalna - URIAGE - produkt pełnowymiarowy
Cena: 19,99 PLN / 50ml

Do niedawna woda termalna kojarzyła mi się jedynie z przyjemnie odświeżającym sprayem, idealnym na letnie upały. Nie do końca wierzyłam w jej właściwości pielęgnacyjne, ale skoro znalazła się już na mojej półce pomyślałam, że dam jej szansę. Okazało się, że to strzał w dziesiątkę! 

Ostatnio, ze względu na stosowanie sypkich podkładów mineralnych, czuję, że moja cera potrzebuje mocniejszego nawilżenia. Serum, krem i woda termalna przed rozpoczęciem makijażu świetnie się razem sprawdzają. Dodatkowo, wodę termalną można rozpylić również na gotowy makijaż - utrwali go i dodatkowo nawilży naszą skórę. 

Najbardziej niepozorny kosmetyk z Goldenboxa stał się moim ulubionym - zużyłam już prawie całe opakowanie i na pewno nie będzie to moje ostatnie. Prawdziwa perełka. 💕



Wysyłka kolejnego pudełka Goldenbox (Goldenbox no.10) już za kilka dni...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 Kupuję za Ciebie