stycznia 20, 2019

Domowa hybryda dla zapracowanych i leniuszków - NeoNail MONO UV 3 in 1

Jestem fanką domowego manicure hybrydowego. Często jednak nie mam czasu na ponad godzinną zabawę z lakierami hybrydowymi w domowym zaciszu - albo najzwyczajniej w świecie mi się nie chce. W takich chwilach z pomocą przychodzi mi NeoNail MONO UV 3 in 1- lakier hybrydowy 3 w 1.  

BURGUNDY MISS
Lakier nie wymaga nakładania bazy ani topu, co samo w sobie jest dużą oszczędnością czasu. Już na starcie mamy 2 warstwy produktu mniej do nałożenia. Nie przemywamy go też cleanerem. W skrócie: pod lampę i gotowe. Ostatnio sprawdziłam ze stoperem, ile czasu zajmuje mi pomalowanie paznokci u rąk tym lakierem - dokładnie 22:11,08 przy dwóch warstwach. Czyli mniej więcej połowa odcinka serialu lecącego w tle. 😁

Nie oszukujmy się, lakier 3 w 1 nie będzie wyglądał tak samo dobrze jak porządnie nałożona „tradycyjna” hybryda. Jest mniej błyszczący (nadal jednak lśni bardziej niż zwykły lakier), po nałożeniu wygląda bardziej „płasko” - nie skorygujemy nim kształtu płytki. Jest też mniej trwały, wytrzyma maksymalnie dwa tygodnie (według producenta, u mnie przeważnie wytrzymuje tydzień), ale z drugiej strony - kto nosi hybrydy dłużej?

Dla mnie jest to idealne rozwiązanie tymczasowe, na zasadzie 22 minuty i mogę wyjść do ludzi.

Cena regularna lakierów NeoNail MONO to  34,90 zł. Do wyboru mamy 51 kolorów - ja na razie mam trzy: amaranth rose, dark ocean, burgundy miss. W tym miejscu chciałabym  poruszyć ostatnią, bardzo ważną kwestię - pigmentację lakierów. Na wzornikach kolory zawsze są idealne, przy słabej pigmentacji potrzebujemy jednak większej ilości warstw aby zbudować kolor.  Przy zbyt grubej warstwie lakier zważy się w lampie, więc nie ma sensu kombinować. Im więcej warstw tym więcej czasu potrzebujemy - tak właśnie upada idea szybkiego manicure. 

Najbezpieczniejsze jeżeli chodzi o pigmentację są odcienie czerwieni i ciemnego różu. 

Amaranth rose jest najbardziej napigmentowanym (i najbardziej krzykliwym) lakierem z mojej mini kolekcji, już przy jednej warstwie kolor jest kryjący. Burgundy miss wymaga już dwóch warstw, ale nadal bardzo ładnie kryje. Kolor jest stonowany, świetny do pracy. Kolor dark ocean niestety wymaga minimum trzech warstw aby uzyskać w pełni równe krycie - jego nie polecam.

BURGUNDY MISS neonail.pl
DARK OCEAN neonail.pl
AMARANTH ROSE neonail.pl















Podsumowanie

PLUSY

👍 czas wykonania manicure
👍 niezły efekt przy bardzo małym wysiłku
👍 duży wybór kolorów
👍 ładniejszy i bardziej trwały od zwykłego lakieru
👍 produkt 3 w 1

MINUSY

👎 wygląd gorszy niż w przypadku tradycyjnej hybrydy 
👎 mniejsza trwałość
👎 pigmentacja niektórych lakierów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 Kupuję za Ciebie